maandag 9 maart 2015

Bron voor ontwikkeling van Technische vaardigheden.

Bron: www.youtube.com

Ik heb als bron "youtube" gekozen, want ik heb dit medium maar al te vaak gebruikt al moest ik iets leren over een programma, vak etc. of voor tips en tricks om er nog beter in te worden.
Het is namelijk zo dat je op youtube vele cursussen kan volgen die  mensen hebben gemaakt. De meeste van die cursussen zijn ook nog is opgedeeld per onderwerp waardoor je snel een kort filmpje kan kijken over het onderwerp waar jij moeite mee hebt, en heb je voor sommige vaardigheden wel meerdere cursussen om uit te kiezen. Dus al staat de een je niet aan, of snap je het toch nog niet helemaal, kan je zo door klikken naar een ander filmpje over het zelfde onderwerp en dan snap je het ook.
Het mooie aan dit systeem is niet alleen dat het gratis is, maar ook dat je zelf mee kan doen en alles op jouw eigen snelheid kan aanpassen. Snap je het onderwerp niet helemaal en moet je dat filmpje 3 keer zien? Dat is helemaal geen probleem.
Zo heb ik zelf al vele programma's geleerd of zelfs mijn vaardigheden kunnen verbeteren. Bijvoorbeeld: photoshop, maya, unity maar ook gewoon de vaardigheid tekenen. Maar zo heb ik ook een voldoende weten te halen voor scheikunde examen en ga zo maar door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten